WAŻNE STRONY:

wtorek, 5 stycznia 2010

PROLOG 2010

Nawrócenie jako rzeczywistość, w której obecnie żyję nie jest wcale niczym prostym. Gdybym chciał używać swojego bardziej egoistycznego słownika powiedziałbym, że nawrócenie nie jest fajne, miłe ani przyjemne. Ostatnie 3 lata były bardzo trudne, momentami dziwne i niezrozumiałe ale nade wszystko – OWOCNE ;-). Życie moje i mojej rodziny zmieniło się diametralnie, wywróciło się do góry nogami, zmieniło się dosłownie wszystko – począwszy od naszych przyzwyczajeń, a skończywszy na światopoglądzie. Dzisiaj mogę powiedzieć, że jesteśmy innymi ludźmi. Czy jest nam z tym łatwiej? Niewątpliwie jest inaczej. Patrząc z prespektywy tego co oferuje i czego oczekuje od nas świat staliśmy się „dziwni”, wręcz „nienormalni”. Nasze obecne poglądy nie są trendy i cool, a raczej określane mianem staroświeckich, a wręcz konserwatywnych. Przez ostatnie 3 lata szukałem Boga w różnych miejscach, modlitwach, książkach i objawieniach naszych czasów. Dzisiaj wiem, że będę szukał Go dalej, a moje szukanie będzie niczym „syzyfowa praca”. Gdy znajduję jedną czastkę, muszę szukać kolejnej by obie złączyły się w całość, gdy obie się już łączą zawsze brakuje trzeciej. I tak w nieskończoność.Nie jestem w stanie pojąć Boga, Jego Miłości i Miłosierdzia ale wiem, że nie chcę już robić niczego innego...
Po co ten PROLOG i po co ta ucieczka z onetu? Odkryłem hamulec mojego rozwoju, którym jest moja pycha i brak pokory, potrzebuję zmian. Zmian zarówno technicznych, jak i światopoglądowych, gdyż w wielu kwestiach nie zgadzam się z onetem. Nie mam zamiaru jednak wywracać wszystkiego do góry nogami więc blog na onecie zamienił się właśnie w moją linkownię ;-) Mam nadzieję, że NAWRÓCENIE na BLOGSPOCIE stanie się inspiracją do przemysleń dla jakiejś zbłakanej duszy, którą i ja kiedyś byłem.

W Nowym Roku życzę wszystkim BOŻEGO BŁOGOSŁAWIEŃSTWA ;-)

TsJ;-)

10 komentarzy:

  1. Witam na blogspocie - i oczywiście dodaję do swojej linkowni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Leszku i dzięki... miałes rację, to miejsce jest godne polecenia ;-) TsJ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Siostra... mówiłem Ci, że czas na zmiany ;-) Rochę dziwnie się odpowiada na komentarze ale poza tym jest super ;-) TsJ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm... zmiany, zmiany, zmiany..., a onet mnie drażnił i jako operator blogów i jako portal ;-)Teraz technicznie mogę zrobić wszystko ;-) a i duch dorósł do pewnych zmian... TsJ;-) Siostrunio ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jacie! przeprowadzka! jak ładnie! skromnie, bez chaosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ... teraz chaos pozostał już tylko w głowie;-) TsJ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Estiesti18@poczta.onet.pl14 stycznia 2010 21:09

    a ja dziękuje za te notke, zwykle nie chodze juz po blogach, ale tak przypadkiem, chodz wiem ze u Boga takowych nie ma:D,
    Dla mnie niesie nadzieje bo czasem Bóg daje nam poznac cos nowego, nie pozostawia tylko duszę nawróconą, ale umacnia w kazdym zwyklym przezyciu i słabości

    OdpowiedzUsuń