WAŻNE STRONY:

poniedziałek, 3 maja 2010

MANIFEST Z FATIMY

Chciałym się podzielić pewną książką, której treść wydaje mi się bardzo ważna dla każdego chrześcijanina, a zwłaszcza katolika. Dotyczy naszych czasów. Ponieważ opis znajdujący się na tylnej okładce nie oddaje tego, co tak naprawdę kryje jej wnętrze pozwoliłem sobie na przepisanie  kilku zdań wstępu i spisu teści:

„Piętnaście lat pracowałem z ks. Mirosławem Drozdkiem... Tak, miałem radość i szczęście pracować z kustoszem sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej w Zakopanem – przyjacielem Jana Pawła II i duchowym krewnym Siostry Łucji, z człowiekiem, który wielokrotnie pełnił niezwykłą rolę pośrednika w nikomu nieznanych spotkaniach Papieża Totus Tuus i Wizjonerki z Ftimy.


To on przez lata uczył mnie wielkiego tematu: Rzym – Fatima – Polska.

Mówił, że trzeba być posłusznym głosowi Papieża, który bezpiecznie przeprowadzi nas przez niebezpieczną krainę współczesności.

Tłumaczył, że trzeba znać orędzie fatimskie, bo jest ono szansą ocalenia daną nam na dzisiejsze, trudne czasy i że trzeba uczyć się go pilnie: sercem, wolą i umysłem.

Przekonywał, że Orędzie papiesko-fatimskie trzeba wprowadzić również w życie Polski, bo nasza Ojczyzna usłyszała niezwykłą obietnicę: tu czeka świat „zwycięstwo przez Maryję”.

Wierzyłem mu... Ksiądz Kustosz wiedział o objawieniach fatimskich więcej niż ktokolwiek; znał ich tajemnice, których my nie znamy. Podobnie było z jego sercem – był wyjątkowym świadkiem planów ukrytych w Niepokalanym Sercu Maryi i może dlatego nikt tak nie kochał Pani z Fatimy jak on.

W maju 2007 r. Po ludzku wszystko się skończyło. Nim dobiegł kresu tamten maryjny miesiąc, ks. Mirosław Drozdek nas opuścił [...]”

„[...] Kiedy rankiem 14 maja 2007 r. Ostatni raz rozmawiałem z moim Kustoszem, całe nasze spotkanie ( jak zresztą wszystkie przez piętnaście lat współpracy ) było poświęcone sprawie dla niego najważniejszej - dalszemu szerzeniu fatimskiego Orędzia w Polsce. [...]”

„[...] Głosem proroka, ze wzrokiem rozpalonym dziwnym blaskiem, zapewniał, że nie minie parę lat, a z Fatimy wyjdzie światło, które ujrzy cała ziemia. Powiedział: „ Fatima w naszych czasach zajaśnieje wobec świata. Będzie to wielkie światło, widoczne dla wszystkich... Bóg ma już dość czekania... Sam zrealizuje wielkie obietnice”. Tłumaczył, że nie ma chwili do stracenia, że trzeba się spieszyć, że ludzie muszą usłyszeć słowo „Fatima”. Mówił jeszcze: „ Siostra Łucja będzie bardzo ważna dla świata...”.

W ten sposób ogłosił swój testament. [...]”
 
 
 
 
 
 
SPIS TREŚCI:
I FATIMA NA CZASY OSTATNIE
1.Objawienie
Na skraju czasu
Nieoczekiwanie inne
Odwieczne
„Objawione” przez Jana Pawła II
Pośrodku zła
Prośba o pomoc
O roli Maryi
2.Misja
Fatima pociąga
Wybrani
Wspólnota
Wstępny warunek
Nowe nabożeństwo
Serca
Ofiara modlitw i poświęceń
Nowe poświęcenie
Obowiązek
Dar miłości
Zadośćuczynienie
3.Owocowanie
W nas i w innych
Nowe pokolenie
Demontaż „od wewnątrz”
II ZWYCIĘSTWO PRZYJDZIE PRZEZ MARYJĘ

1.Teogłosy
Księga bez Fatimy
Ianua Coeli
Pierwszy ruch
Zapowiedź na brzegu raju
Nadzieja niewolników
Groza przegranej
2.Polskie proroctwa
Słowa z nieba
Zapowiedź największych wydarzeń
Trzy dowody z Fatimy
Poświęcenie „jak Fatima”
Zwycięstwo w Polsce?
3.Siostra Łucja „po Polsku”
Druga ojczyzna
4.Przełom czasu
Latarnicy
Modlitwa

ZAKOŃCZENIE

3 komentarze:

  1. Jeszcze nie czytałem, ale z góry jestem pewny, że to sama prawda.
    A tak przy okazji powiem Ci, że jak na google wpisze się "Manifest z Fatimy", to Twój blog pokazuje się na pierwszej stronie. Tak więc należysz do największych propagatorów tej książki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak przeczytasz będziesz i TY... uwierz mi. TsJ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierzę - przecież nawet teraz napisałem, że jeszcze nie czytając, jestem całkowicie pewien, że to sama prawda.

    OdpowiedzUsuń