WAŻNE STRONY:

niedziela, 13 czerwca 2010

WYBORY są WAŻNE!!!

Co jest najważniejsze dla kandydata na Prezydenta? Nasze głosy prawda? A co jest najważniejsze dla wyborcy? Program kandydata!?


 
 
Każdy człowiek, a zwłaszcza katolik powinien wiedzieć na kogo głosuje. Konsekwencją Naszych WYBORÓW będą ustawy, które stanowić będą prawo...
 
GŁOS PRZECIW PRAWU DO ŻYCIA ( in vitro, aborcja, eutanazja ), TO NIE NOWOCZESNOŚĆ I WOLNOŚĆ, TYLKO PRZYCZYNIENIE SIĘ DO ZEZWOLENIA NA  ŚMIERTELNY GRZECH SPOŁECZNY!!!
 
 

6 komentarzy:

  1. No i dlatego ja głosuję na Marka Jurka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam od samego początku zwracałem uwagę na Marka Jurka - odpowiadają mi jego poglądy i odpowiada mi on sam, jako człowiek! Jednak sprawa nie jest wg mnie tak jednoznaczna. Owszem z kwestionariusza wynika, że różnice między głównymi kandydatami są nieznaczne. Jednak już dziś wiadomo, że wygrana Komorowskiego to zmiana koalicji rządowej (temu służył ruch z Belką) - miejsce PSL-u zajmie SLD. Inna sprawa, że przegrana nie gwarantuje, iż takiego ruchu nie będzie - jednak możemy być również pewni propozycji Kaczyńskiego na POPiS (choćby po tym, co Kaczyński mówił w Siedlcach, czy Ciechanowie - bo mi się mylą, że tam już rządzi koalicja PO-PiS - ale nie tylko po tym - POPiS to jedyna szansa Kaczyńskiego na to, że po zakończonej prezydenturze będzie miał co ze sobą zrobić). Trzeba więc uważać na sondaże (to chyba jedyne z czym się z Jurkiem nie zgadzam - choć oczywiście doskonale go rozumiem) - uważam bowiem, że jeśli tylko realne będzie zagrożenie, że wszystko rozstrzygnie się w pierwszej turze, to trzeba głosować na Kaczyńskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważ Leszku, że nie wybieramy prezydenta z kandydatów, którzy startują, tylko z kandydatów, których promują media... Marka Jurk nikt nie promuje stąd cały problem i rola moim zdaniem nasza by jaknajwiększa liczba katolików oddałą na niego swój głos... nie oddam p. Kaczyńskiemu swojego głosu bo widzisałem już rządy w jego wykonaniu... Nie wierzę w przemianę i możliwość uworzenia koalicji z PO, poza tym co dla mnie jako katolika pryniesie taka koalicja... zupełnie nic bo prdzej, czy później PiS sprzeda się za stołki i bedzie głosowac w sposób sprzyjających polityce,a nie wierze... W pierwszej turze wszyscy katolicy powinni oddać swój głos na Marka Jurka, tylko najpierw muszą go poznać i to jest między innymi moja i Twoja rola ;-) TsJ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. AGA! Gramy do tej samej bramki... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nio baaaa! Nie tylko ta sama bramka ale i drużyna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlasnie,nawiaze do tych mediów.
    Od kad pokazywane bylo tylko info i sondaze na temat Komorowskiego,Kaczynskiego i Napieralskiego to o innych kandydatach juz mowy nie było.
    Swietna zagrywka partyjnych programów...

    OdpowiedzUsuń