WAŻNE STRONY:

piątek, 14 stycznia 2011

Oby tylko starczyło mi wiary...

Znajduję się w miejscu, które po 2 miesiącach pracy okazuje się faktycznie niedoskonałe ;-) Śmieję się pod nosem bo przeciez sam wspominałem, że w końcu opadną mi różowe okulary i prawda ujrzy światło dzienne. No i ujrzałem nagą prawdę w swej całej okazałości. Wszystko co mnie otacza jest makabrycznie zinstytucjonalizowane. Ta cała papierkologia powiązana z abstrakcjami twórczymi. Byle świat zobaczył zdjęcia w internecie, byle powstała jakaś notatka służbowa, byle wszyscy udawali, że dzieje się więcej niż można zrobić z tak koszmarnymi ograniczeniami finansowymi. Wszystko na pokaz? 
Samutne to, bo zamiast pracy z młodzieżą, obijam się o nieład połączony z jakością pracy w budżetówce... nie wspomionając już o warunkach finansowych...
 Cóż, mimo wszystko wiem, że to jest mój nowy początek. Różnica między moimi poprzednimi zajęciami polega na tym, że tym razem pomimo wszystkich niedoskonałości nie mam ochoty wymiotować mówiąc sam do siebie: "a nie mówiłem?". Tym razem jest inaczej i mam nadzieję, że to się nie zmieni. Ludzie latami szukają swojego powołania. Jedni je znajdują, inni męczą się sami ze sobą licząc na to, że w końcu im sie uda.
Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że i mi się udało. Odnalazłem swoje powołanie i powoli odkrywam dary jakimi obdarzył mnie Bóg, abym poradził sobie na tej osobliwej drodze. Wiem, że nie muszę się martwić o kasę bo Bóg zadba o mnie i moją rodzinę. Właściwie o nic nie musze się martwić bo któż przeciwko mnie, skoro ja jestem z Nim ? ;-). Oby tylko starczyło mi wiary... TsJ;-)

5 komentarzy:

  1. A więc Panie - przymnóż wiary m@c-owi!

    OdpowiedzUsuń
  2. pomnóż nam wszystkim ;-) TsJ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co najlepiej zrobić gdy różowe okulary opadną?

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej zaufać Bogu ;-) TsJ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety wszystkie te miejsca to tylko instytucje... ale jak się chce to miejsce na wychowanie się znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń