WAŻNE STRONY:

piątek, 29 kwietnia 2011

Masz zły dzień?

Cześć,



Jeżeli masz dzisiaj zły dzień, to chciałbym Ci powiedzieć, że życie to tylko kilka chwil, w których możemy okazać swoje człowieczeństwo. Chciałbym Ci powiedzieć, że nerwy i złość nie prowadzą do niczego dobrego… wiem, bo sam dzisiaj byłem zdenerwowany i zły… ludzki do granic Bożej wytrzymałości. Tak, tak… wkurzył mnie mój mały lokalny Świat… mam wrażenie, że On w ogóle mnie nie słucha. Mówię mu: Ty! Świat! Weź się chłopie zmień! Czemu jesteś taki inny od moich ideałów? Czemu kłamiesz Świat?! Dokąd zmierzasz?! A On milczy i robi swoje… pogrąża się wraz ze mną… Oj, Świat! Wkurzasz mnie!

 

Może czas spojrzeć na to z innej strony...

4 komentarze:

  1. Gniew jest normalny, ale i nie warty tego, by go przerzucać na innych...
    pozdrawiam i życzę dużo dużo uśmiechów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też czasem się mocno wkurzam na świat... ale częściej optymizm wygrywa, nawet skrajny optymizm... nie wiem czy lepiej jest nie widzieć, nie patrzeć, skrajności chyba zawsze są złe, a z drugiej strony się uzupełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie Może czas spojrzeć na to z innej strony...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gniew to uczucie, które każdego dotyka. Jednak mamy rozum i powinniśmy sprawdzić dokąd zaprowadzi nas to uczucie, co naprawdę nas "wkurza" i jak wiele krzywdy możemy wyrządzic innym i smaym sobie nie panując nad nim.07 maja2011

    OdpowiedzUsuń