WAŻNE STRONY:

piątek, 19 sierpnia 2011

NIEZNOŚNA MIGRENA? MAM LEKARSTWO NA MOJĄ…

Nieznośne bóle głowy, nocne pobudki, strach przy nawet lekkim ćmieniu w okolicach skroni…lekarze, lekarstwa, zastrzyki… Tak wyglądały moje ostatnie chwile z migreną. Od dwóch dni cały czas mam dziwne wrażenie, że muszę o tym napisać… Za sprawą moich teściów trafiłem do Pana Jakuba Lisowskiego, który jest specjalistą w dziedzinie medycyny manualnej i rehabilitacji ruchowej. To właśnie ten człowiek znalazł przyczynę moich migren, bóli karku i kręgosłupa. Unaocznił mi jakie skutki przyniosło mi uprawianie sportu. Facet pokazał mi tylko dwa proste ćwiczenia, które ( dzisiaj już mogę tak napisać ) całkowicie pozwalają panować nad nieznośnym bólem głowy. „Sprzedawałem” te ćwiczenia innym cierpiącym na migreny i wiem, że przyniosły skutek. Jeżeli faktycznie macie problem z bólem i to nie tylko głowy, to mam dla Was lekarstwo, które należy wypróbować. Książka jest właśnie w promocji…

W początkowej fazie chciałem skopiować zdjęcia i opisy ale doszedłem do wniosku, że to będzie naruszenie praw autorskich i zwykła kradzież. A przecież nie zależy mi na okradaniu kogokolwiek, a zwłaszcza Pana Lisowskiego, który zdjął ze mnie to jarzmo. Spróbować warto!

p.s. ćwiczenie z podciąganiem kolana i opuszczoną nogą najlepiej robić kładąc sięna stole, noga musi wysieć w powietrzu, a nie leżeć na podłodze ;-)

16 komentarzy:

  1. Ja się cieszę że mogę Cię czytać :)Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się domyślam, że właśnie te dotkliwości związane z migreną sprawiły, że tak dawno się nie odzywałeś;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Ciszy napiszę później... czy możecie mi powiedzieć dlaczego nie mogę zamieszczać komentarzy będąc zalogowanym na koncie google? Pojawia się taki napis:
    "Twoje obecne konto (trzymajsiejezusa@gmail.com) nie ma uprawnień do wyświetlania tej strony.

    Kliknij link tutaj , aby się wylogować i zmienić konto."
    HELP! M@C

    OdpowiedzUsuń
  4. A to numer! Musisz wejść w Ustawienia i sprawdzić co ustawiłeś w Komentarze, lub w Uprawnienia - musiałeś coś tam przestawić.

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym problem, że nic nie dotykałem... a i tak już wszystkie ustawienia sprawdzałem 3 razy... hmmm... człowieka nie ma przez chwilę i już go chcą wylogować na zawsze ;-) nic z tego! ;-)M@C

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe nie poddawaj się. Ja też tak miałam! Ale nie pamiętam co kliknęłam... ;P Wyskakuje Ci coś do kliknięcia? Odnośnie ćwiczeń może i mi by pomogło... w końcu znam ten ból. ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga, kupuj tą książkę bo to naprawdę działa... M@C

    OdpowiedzUsuń
  8. dziwne... zaczęło działać?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ nie, ja też tu jestem hehe... ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. sory, za przegapienie... kurcze! Naprawdę jestem na siebie zły!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujęęęęęęę! Za jak zwykle pozytywny komentarz! :)

    OdpowiedzUsuń