WAŻNE STRONY:

sobota, 3 marca 2012

ARTROSKOPIA ŻYCIA

Po latach ( głównie młodzieńczych ) spędzonych na boiskach piłkarskich ( ręcznych i nożnych ), szeregu kontuzji, zwichnięć wszelakich, wybić palców i innych części ciała, złamanego nosa, wszelakich ran powierzchownych , zdarć, otarć i siniaków,  doczekałem się w końcu wewnętrznej  interwencji ortopedycznej. Wycieli kawałek mnie, pozbawili mnie siebie samego… później ogolili mi rzepkę  i wypuścili. Tak wygląda krótka historia stanów pourazowych ukryta pod dumnie brzmiącym hasłem: „Sport to zdrowie”.

Dzisiaj mam 37 lat ( dokładnie od wczoraj ), stawy kolanowe 60 latka, i strasznie dużo do powiedzenia na temat sportu prawie wyczynowego… Uważajcie na swoje dzieci. Nie pozwalajcie im grać w piłkę ręczną, bo jeżeli nie będą miały odpowiednich warunków fizycznych, w pewnym momencie i tak zostaną odrzucone, a szereg kontuzji jakie do tego czasu „ zaliczą” będzie się za nimi ciągnął do późnej starości…

Dzisiaj jestem mądrzejszy o 4 dni pobytu w szpitalu, zabieg usunięcia kawałka łąkotki i 3 dziury w kolanie ;-). Przede mną 2 tygodnie rehabilitacji ( płatnej bo bezpłatna byłaby za 2-3 miesiące ) i nowy początek… kolejny raz zmieniam pracę ;-) Tym razem upomniała się o mnie instytucja, w której już pracowałem. ;-) Pracując tam tak bardzo nienawidziłem tego miejsca, że gdy tylko odszedłem, tęskniłem jak małe dziecko. Prosiłem Boga o jeszcze jedną szansę… dostałem… i tym razem nie dam się już podejść złemu. Zło dobrem zwyciężać! Nowa szansa, nadzieja i przede wszystkim możliwości pracy z młodzieżą… tą trudną młodzieżą  ;-) Jak to mówią… ciągnie wilka do lasu.
Bo praca, to powinna mNieć ideologie Panie, a nie tylko gonitwa za kasO…

10 komentarzy:

  1. tyle wątków :) 1. 100 lat, spełnienia na co dzień i od święta, prawdziwości! 2. zdrowia! zdrowia! zdrowia! 3. o to miałeś tam przerwę? to powodzenia na nowo! p.s. jak ja bym chciała podobną pracę...

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. DZIĘKOWAĆ, DZIĘKOWAĆ, 2. DZIĘKOWAĆ, DZIĘKOWAĆ, DZIĘKOWAĆ 3. Krótka przerwaby zrozumieć kierunek włąsnej drogi;-)p.s. wszystko przed Tobą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ja, jako 60-latek (niemal - już niecały rok mi został) mogę się cieszyć, że nie mam takich problemów. A w ramach życzeń urodzinowych życzę Ci, byś mógł się w pełni realizować w swojej pracy, by to Twój przykład przewietrzył tę instytucję, by to ona się przełamała, a nie łamała Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Mam nadziję, że uda mi się trochę powalczyć z bezduszną, "budżetową maszyną"...

      Usuń
  4. No to wszystkiego naj na naj i dużo zdrówka oraz powodzenia w pracy. Ach jak bym chciała i ja znaleźć nową pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIękuję za życzenia... poproś ( wiesz kogo ), to sama do Ciebie przyjdzie... powiem Ci, że ten patent się sprawdza ;-)

      Usuń
  5. "Bo praca, to powinna mNieć ideologie Panie, a nie tylko gonitwa za kasO…"

    ja dopiero dojrzewam do tego, aby zmienić swą pracę na ideologiczną ;)
    Sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za 100 lat, ja dojrzewałem bardzo długo... a i tak jak zwykle okazało się, że nic nie zależy ode mnie... nawet, gdy uciekałem przed IDEOLOGIĄ, ona wracała nie dając mi wyboru... ehhh, długo by opowiadać ;-) Witam na blogu

      Usuń
    2. właśnie ta ucieczka i powracanie nie daje spokoju :)

      Usuń
    3. widocznie spokój będziemy mięli dopiero w prawdziwym życiu ;-)

      Usuń