WAŻNE STRONY:

wtorek, 4 września 2012

Panie Paweł, żeś mnie Pan zaimponował...


Nie pomyślałbym, że w moim życiu nadejdzie moment, w którym będę cytował idący wciąż na intelektualne dno - onet.pl... a jednak stało się ...

"Znany muzyk Paweł Kukiz uruchomił w internecie stronę ZMIELENI.PL i chce odtworzyć listę 750 tysięcy podpisów pod projektem wprowadzenia w Polsce jednomandatowych okręgów wyborczych ( JOW ). W 2005 roku TYLE PODPISÓW ZEBRAŁA PO DONALDA TUSKA, ale JOW-ów nie wprowadziła... "

Dlaczego?

Osobiście czuję się dokładnie tak samo jak Pan Kukiz. Czuję się oszukany przez PO, a wyczyny PSL,u widzę na co dzień...

POPARŁEM PROJEKT KUKIZA bo oszustw było znacznie więcej i wciąż trwają...




jeżeli chcesz... POPRZYJ PROJEKT




10 komentarzy:

  1. Pan Tusk to jeden z tych, na których po prostu już nawet patrzeć nie mogę. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw zapoznałam się z informacjami o co dokładniej z tym JOW chodzi, a potem podpisałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. kamila - raczkujący politolog9 września 2012 22:47

    czy ja wiem czy JOWy zbawią polską politykę... wybory do Senatu trochę ten mechanizm zdemaskowały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kamila - raczkujący politolog11 września 2012 15:41

    mechanizm funkcjonowania JOWów- napisałam o tym artykuł. wieczorem wyślę Ci linka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kamila - raczkujący politolog11 września 2012 23:14

      Czy JOWy są lekiem na całe zło? :)
      http://wolnyruchobywatelski.wordpress.com/2012/09/11/pawel-kukiz-zbawia-polski-system-wyborczy-czy-jowy-sa-lekiem-na-cale-zlo/

      Usuń
    2. Nie ma leku na całe zło ale dobrze zauważyłaś, że polityka to raczej nic dobrego... od czegoś trzeba zacząć, np. od Jow'ów, później zmniejszenia ilości posłów... itd... pytanie tylko, czy ZŁO się na to zgodzi by pozbyć się stołków, władzy i kasy... z naszych podatków...

      Usuń
  5. kamila - raczkujący politolog12 września 2012 23:58

    Obecnie 1 poseł przypada na ok. 82 600 obywateli. to dużo? ps. czytałeś ten artykuł? JOWy są atrakcyjne w swojej prostocie. ale naprawdę nie jestem przekonana czy o to chodzi zmielonym.pl. wątpię, żeby aż tak przysłużyły się (JOWy) do wzrostu lokalności posłów. wiesz kto będzie wygrywał takie wybory większościowe? tylko dwie największe partie. wybory większościowe nie sprzyjają nowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby PO podzielała Twoje poglądy prawdopodobnie nie niszczyła by głosów bo jest partią największą... a zniszczyła... dlaczego?

      Usuń
  6. kamila - raczkujący politolog13 września 2012 23:31

    tego nie wiem- "jako politolog mam najmniejsze prawo do posiadania własnych poglądów politycznych" :) ja tylko próbuję pokazać, że JOWy wcale nie są tak kolorowe, jak próbuje to przedstawić Kukiz. tyle. amen :)

    OdpowiedzUsuń