WAŻNE STRONY:

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Elohim



Ty wiesz, że każdego dnia staram się być jak najbliżej Ciebie. Ty wiesz, że jestem wciąż zajęty, że nie mam czasu, bo ”wszystko” jest nagle ważniejsze… Tak mało jest Ciebie we mnie…Chciałbym Ci powiedzieć, że to przez pracę… Jest taka absorbująca i frustrująca zarazem tak… i ten świat wokoło… Ci ludzie, atakujący, niewidzący, ślepi wręcz… też taki byłem więc powinienem rozumieć lecz nic z tego zrozumieć nie potrafię… Dlaczego jest tak, a nie inaczej? Dokąd nas to wszystko doprowadzi? Myślę o tym… myślę zamiast się modlić, a może to modlitwa, ten krzyk, który wydobywa się z mojego wnętrza… Przecież  PRAWDA miała nas wyzwolić? Czemu czuję się jak obcy pośród swoich? Zło dobrem zwyciężaj? Bądź uczciwy, Kochaj bliźniego… A Oni mówią mi: „ Ale Ty dziwny jesteś?!”…
To chyba dobrze, że tak mówią prawda? Jest nadzieja, że to właściwa droga i dobry kierunek…
Gdybyś miał chwilkę to poproszę tylko o szczyptę pokory, wiesz, na ten niewyparzony język… by złość powstrzymać, chamstwo po cichutku znosić, nie dać się manipulować, przeciwnościom stawiać czoła, zdusić zazdrość i pychę …
… i może jeszcze troszkę odwagi, by świecić światłem nieprzygaszonym, odbijać Twój blask zamiast cieniem rzucać …








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz