WAŻNE STRONY:

środa, 2 października 2013

NAWRÓCONA CZAROWNICA







6 komentarzy:

  1. A dotarłeś może do samej książki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja druga połowa przeczytała już połowę... książka w formie wywiadu z wieloma informacjami, o których niestety w Kościele nie można zbyt często usłyszeć... horoskopy, słoniki na szczęście... później zaklęcia itd...
      Książka godna polecenia... uświadamia w jaki sposób dobiera się do nas bez naszej świadomości...

      Usuń
  2. wow! a ksiązka też taki tytuł? i gdzie można dostać, w ksiegarniach katolickich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już daję link... http://ksiegarnia.pwn.pl/szukaj/nawrocona%20wiedzma.html?kategoria=131920

      Usuń
  3. witaj,

    nie było mnie tutaj, hm, nawet sobie nie przypomnę, ale mniejsza o to, przychodzę od Majki (zauważyłam u Niej znajomy sprzed wieków link), hehe a tutaj niespodzianka, temat jak znalazł dla mnie, tylko, że jestem po drugiej stronie, także lepiej sobie podaruję, prawda? pokręconej wiedźmy wywodów raczej nie potrzeba, także...
    pozdrowię Cię tylko ciepło, uśmiechnę się lekko i pójdę w swoją stronę :)

    dobrego Tobie z całego serducha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po drugiej stronie? czyli gdzie? napisz kiedyś... trzymajsiejezusa@gmail.com

      Usuń