WAŻNE STRONY:

środa, 23 października 2013

WAWA NON STOP ... co za kicz

Własnie usiadłem przed telewizorem. Włączyłem tvn, a tam jakiś taki dziwny serial. Zaczynam oglądać i nie wierzę. Co to ma być? O tej godzinie wciskają ludziom taki chłam? Przecież to oglądają dzieci?! Dokąd zmierza ten świat. Pominę już gównianą jakość aktorstwa i teksty pisane chyba przez autorów największych hitów disco polo... Pozwalamy na demoralizację w biały dzień? Niestety tego typu idiotyzmy można spotkań już na wszystkich kanałach z telewizją "publiczną" na czele.

HASŁO DNIA: 

DEWIACJE, KONSUMPCJONIZM I LAICYZACJA OD DZIECKA = GRUBY PORTFEL NIEKONTROLOWANEJ WŁADZY


6 komentarzy:

  1. Czemuż to, ach czemuż, aż tak źle myślisz o autorach piosenek disco-polo. Co najmniej połowa z nich wyraża tęsknotę za miłością, tęsknotę za rodziną - to zdecydowanie wyższy poziom, niż poziom tego serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt... przepraszam autorów tekstów disco polo...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. my oglądamy ale niedługo nie będzie już czego...

      Usuń
  3. Nie oglądam w tv programów "jak leci" tylko sobie wybieram. Ten serial sobie odpuściłam. Natomiast przeraża mnie serial "Szkoła życia"[TV2] i nie dlatego, żebym uważała to za "chłam" lecz otwierają mi się oczy - jaka dziś jest młodzież i z jakimi problemami musi się zmierzyć.Skąd bierze się tyle agresji, nienawiści i ...głupoty?.

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie krajowa rada radiofonii i telewizji?

    OdpowiedzUsuń